Demon Slayer / Kimetsu no Yaiba


Dėkojame Just Deep už šį puikų straipsnį. Džiaugiamės turėdami tokią nuostabią pagalbininkę ir tikimės, kad ne tik mes įvertiname jos įdėtas pastangas, bet ir mūsų šaunus lankytojų ratas nepamirš raštelti vieno kito žodelio komentaruose.


Bendrai apie kūrybinę grupę:

Demon Slayer / Kimetsu no Yaiba https://animesub.lt/anime/kimetsu-no-yaiba/ yra manga, kurią kuria Koyoharu Gotōge, viena iš nedaugelio moterų shōnen pasaulyje. Manga publikuota vasario 15 dieną 2016 metais žurnale – „Weekly Shōnen Jump“. Autorė tai pat yra išleidusi „Haeniwa no Zigzag“, kuris nebuvo populiarus ar gerai išplėtotas, su kitais autorės darbai nesusipažinau. Jos pirmas darbas išleistas „70-tam Jump Treasure Newcomer Manga Awards“ 2013 metais – „Kagarigari“. Tai vieno skyriaus manga apie demonų žudiką, Kimetsu no Yaiba yra paremta pirmuoju darbu.
„Kimetsu no Yaiba“ manga labai populiari Japonijoje ir lenkia pardavimais 2019 metais „One piece“ ir kitas mangas „Weekly Shōnen Jump“ antologijoje.
12,057,628 serijų – Kimetsu no Yaiba; 10,134,232 serijų – One Piece
tai pat, autorės light novelės pagal tomų pardavimus yra 3 ir 5 vietoje.

Per dvi dienas parduota 700 000 mangos kopijų, neskaitant neoficialių pardavimų, skenuotų darbų ar nelegalių svetainių, kur tiesiog einam ir skaitom mangą.

Ufotable studija ir jos komanda.
(Kiek skaičiau komentarų, apžvalgų apie komandą kalba ne iš geriausios pusės, nes neparodo mangos kovos scenų ir kitų dalykų, ar lygina su kitais kompanijos darbais, kurie nuvylė tą asmenį. Ir man dažnai susidarė nuomonė, kad tas žmogus, kuris rašė tą komentarą/apžvalgą net neskaitė mangos. Kadangi komanda paplušėjo iš peties, kovos scenos papildytos, nes mangoje jos nėra labai detalios. Panaudota daug Utagawa Kuniyoshi (vienas iš ukiyo-e stiliaus dailininkų) piešimo stiliaus elementų. Iš tiesų jie yra mangoje, bet nėra tokie detalūs ir dažniau menami, nei matomi. Plius pati autorė padėjo su veikėjų charakterinių naratyvais. Daugybė elementų yra piešti rankomis, bet ne analogu. Ir man dažnai susidarė vaizdas, kad komentaro autorius nežino kokia virtuvė išties yra už uždarų durų. Ne visada kūrybinė grupė yra kalta dėl blogos produkcijos, nes ji ne visada gali pakeisti užsakovo reikalavimus. (Pati dirbau prie paveiksliukų darymo, ir per sukąstus dantis pieši, tai kas pasakyta piešti, o nei taip kaip nori piešti ir jokie pakeitimai nėra priimami)).

O dabar kiek detaliau apie kūrybinę grupę.

Režisierius – Haruo Sotozaki dirbo su tokiais projektais kaip – „Cowboy Bebop: The Movie“, „Fullmetal Alchemist: Brotherhood“. Režisieriaus pareigas turėjo su tokiais darbais – „Tales of Zestiria the X“, „Dokkoida!?“, „Tales of Zestiria: Dawn of the Shepherd“ nesu susipažinusi su šitais darbais, tai negaliu vertinti ar jis geras režisierius. Iš kitos pusės jei jis būtų blogas nedarytų „Kimetsu no Yaiba: Mugen Ressha-Hen“ filmo, tiesa? Ir nebūtų laimėjęs geriausio anime režisieriaus titulo 2019 metais dėl Demon Slayer anime.

Kinematografas – Yûichi Terao darbai – „Fate/Stay Night: Heaven’s Feel – I. Presage Flower”, „Fate/stay night: Unlimited Blade Works”, „Fate/Zero“.
Animacijos direktorius : Manabu Kamino, Kayo Onizawa, Akira Matsushima (dirbęs su „Naruto” ir daugybę kitų), Maiko Miyake, Masanori Miyake ( dirbęs su „Akame ga Kill!”).
Charakterių dizaineris – Miyuki Satô (dirbusi su „Goblin Slayer”, Steins;Gate”, „The Girl Who Leapt Through Time”), Mika Kikuchi (dirbusi su „Welcome to the Space Show”).

              Ufotable studija rinko žmones, kurie turi daugiausia patirties dirbant vienas su kitu, kad galėtų pasitikėti vienas kito darbu, žinotų įpročius ir būtų lengviau ir greičiau dirbti ir mano akimis jiems pavyko, sklandžiai įgyvendinti autorės Koyoharu Gotōge sumanymus, esančius mangoje. Autorė po premjeros verkė ir labai džiaugėsi anime.

Trumpa įžvalga:
Istorija pilna skaudulių, kada yra žaidžiama su žiūrovo emocijomis. Parodoma, kad ir koks yra blogas asmuo, jis ne visada pasirinko tokiu būti savo noru ir net jam reikia gailesčio. Kad visi turi svajonių ir kartais eidami lik jų pasirenkam blogą kelią ir atgal nėra kaip sugrįžti, o vėliau pamirštam kokie esam iš tiesų. Istorijoje susipina broliška meilė ir rūpestis, sunkus darbas ir draugystė. Ne veltui dažnai epizoduose yra vaizduojamos rankos. Po pirmo epizodo Tanjiro rankų momento, kurios nuo darbo, yra suskeldėjusios, sušalusios ir nuo sniego nugeltos – verkiau, nors nemeluosiu ir prieš tai verkiau (Verksnė just_Deep :D). Bet anime nėra tik skauduliai, joje susipina subtilus humoras, kuris šiek tiek paskaidrina slogią atmosferą dėl demonų ir žmonių mirčių.

Trumpa pagridinė istorija:
Šeima gyvenanti kalnuose – išžudoma demonų, paliekamas tik „vyriausias“ šeimos vaikas t.y. dukra – Nezuko, kad virstų demonu. Bet demonai nežino, kad yra sūnus, kuris išėjęs į kaimą esantį slėnyje. Po dienos grįžta vyriausias sūnus Tanjiro ir randa dar šiltą Nezuko ir skuba į kaimą ieškoti pagalbos. Pusiaukelėje viskas pasikeičia, kai Nezuko virsta demonu, o Tanjiro nenorėdamas prarasti sesers, prisiekia ją atversti žmogumi.

Pagrindiniai veikėjai:

Elitiniai kariai:

Kvėpavimo stiliai (trumpai):
Visi kvėpavimo stiliai prasidėjo nuo vieno – Saulės kvėpavimo, kurį buvo įvaldęs Yoriichi Tsugikuni. Tai senovinis ir pirmas kvėpavimas, jį naudoja tik vienas žmogus, Yoriichi buvo pirmasis demonų žudikas. Saulės kvėpavimas išsišakojo, kai kovotojai bandė išmokti saulės technikos. Kiekvienas kovotojas atrado savo technikas,  pagal savo fizines ir protines galimybes.

Vandens kvėpavimas. Originaliai turi 10 formų, bet Giyu Tomioka sukūrė naują 11 formą. Universalus kvėpavimas, nes galima pakeisti vandens tekėjimo kryptį ir sukurti savo unikalų puolimo būdą.
*  Gėlių kvėpavimas, tai atšaka Vandens kvėpavimo, ją sukūrė Kanae Kochi, ji turi 7 formas.
*  Vabzdžių kvėpavimas – Gėlių kvėpavimo atšaka ją sukūrė ir naudoja Shinobu Kocho, neturėdama daug fizinės energijos, ji naudoja nuodus. Atšaka turi 4 formas.
*  Gyvatės kvėpavimas – atšaka naudojanti 4 formas ir gyvatės formos kardą.

Ugnies kvėpavimas, tai stilius, kuris labiausiai panašus į Saulės kvėpavimą. Ugnies kvėpavimas turi 5 formas ir naudojamas Rengoku šeimos.
*  Meilės kvėpavimas, ugnies kvėpavimo atšaka ją sukūrė ir naudoja Mitsuri Kanroji. Kvėpavimas turi 5 formas ir jas atlikti gali tik Mitsuri, dėl savo fizinės jėgos ir lankstaus kardo.

Vėjo kvėpavimas, tai sustiprinto lytėjimo ir jausmo technika, technika turi 8 formas.
*  Rūko kvėpavimas – ją sukūrė ir naudoja Muichiro Tokito, originali technika turi 6 formas, bet inirtingos kovos metu Muichiro sukūrė 7 formą. Pats kvėpavimas yra Vėjo kvėpavimo atšaka
*  Žvėries kvėpavimas, atšaka Vėjo kvėpavimo, ją naudoja tik Inosuke Hashibira. Jis pats save išsimokimo šios technikos ir tik iš dalies yra Vėjo kvėpavimo atšaka, nes Inosuke naudoja aptikimo jausmą (kada jaučia artėjančius pavojus). Forma unikali dviem kardais, kuriuos kovotojas apdaužo, kad jie būtų kaip dantyti. Kvėpavimas turi 10 formų.

                Akmens kvėpavimas, turi 5 formas ir šiuo metu ją naudoja stipriausias Elitinis karys – Gyomei Himejima.

Griaustinio kvėpavimo stilius, turi 6 formas, bet vėliau yra sukuriama 7 forma. Forma akcentuojama į kojų stiprumą ir greitį. (Kovos stilius yra įkvėptas Laijutsu kovos meno).
*  Garso kvėpavimas, sudėtingas stilius, nes reikia jausti priešininko judesius, kitaip sakant juos girdėti per garsų ritmiškumą, yra 5 formos.

                Šokančio ugnies dievo kvėpavimas – technika perduodama iš kartos į kartą su Hanafuda auskarais Kamado šeimoje. Yra 12 segmentų, kurie atliekami nuo saulėtekio iki saulėlydžio. Tai šokis padėkoti už išgelbėtą gyvybę Yoriichi Tsugikuni. Pats stilius turi 13 formų.

Demonai:
Demonai mangoje yra įkvėpti japoniškų legendų apie monstrus kaip – Oni, Yōkai, Yūrei. (Paminėsiu tik kelis, kad nebūtų daugiau sužinoma apie siužetą.)

113 metų nebuvo nužudytas Aukštesnysis mėnulio demonas ir nebuvo sutiktas Muzan Kibutsuji.  Muzan Kibutsuji medžiojo šeimas, kurios galėjo būti susietos su Yoriichi Tsugikuni, dėl galimybės atgimti dėmėms. Dėl tos priežasties Komodo šeima buvo išžudyta ir Nezuko paversta demonu. O pats Muzan ieško dalyko, kuris galėtų paversti jo egzistenciją kitokia, kaip ir pačios žmonijos.

ir kiti demonai pasirodantys mangoje/ filme:

Pigmentinės dėmės ant veido:
            Pigmentinės dėmės ir jų raida – ji perduodama, tarsi liga. Kitaip sakant Tanjiro atrakino dėmes, kai vaikystėje apsaugojo savo brolį ir pats apsidegino kaktą. Tokią pat dėmę turėjo jo tėtis. Tai pirmoji stadija, „dėmės atrakinimas”. Kitas žingsnis peržengti savo galimybių ribas, kada dėmė įgauna savo formą, nuo šitos ribos ji persiduoda kitiems kovotojams, kurie peržengė savo ribas.  Jokie užrašai apie dėmes, jų galimybes nėra išsaugoti. Yra žinoma ne daug informacijos, nes vienas stipriausių kovotojų, nenorėjo perduoti šio sugebėjimo, su mintimi, kad tik tikrai talentingi „atrakins dėmes”. Pagrindinis dalykas yra sąlytis su karščių, kaip apsideginimas, kūno temperatūros pakilimas apie 40C, dažnas pulsas apie 200 dūžių (normalus pulsas yra apie 60 dūžių per minutę) ir didelė tikimybė mirti. Arba gauni dėmę arba miršti, tokia yra logika.


Visterija:
            Kodėl visterijos nemėgsta demonai? Pagal kelias Japonijos legendas Kami Myōjin nusileido iš dangaus ir kovojo su vienuoliu (kunigu) Moriya Daijin dėl žemės. Jie kovojo naudodami geležį ir visterijos šakas. Kami laimėjo ir numetė visterijos šaką ir taip išaugo Fujisuwa giria.
Visterija –  grožis, meilė, ilgas ar nemirtingas gyvenimas, palaima, gražumas, kantrybė, laimė po sunkumų, harmonija ir taika. Visterija –  ilgai augantis krūmas, kuris gali pradėti žydėti po 20 metų. Ji auginama kartomis (vieniems numirus jas augina/prižiūri kiti). Visterija, tai pat reiškia nostalgiją ir prisiminimus. Seniausia visterija pasaulyje 144 metų Ashikaga gėlių parke, ji tai pat yra antra pagal dydį užima 1,990 kvadratinių metrų!
Niekur aiškaus atsakymo neradau, kodėl demonai galėtų nemėgti visterijų, bet dažnai visterijos auga prie šventyklų, yra naudojamos dievų kovose ir keli Yōkai, Oni žudikai naudojo visterijas savo legendose. Ir iš tiesų visterijos yra nuodingos, tad visterijų nuodai realus dalykas.

(Jei neskaitai mangos, neskaityk legendos)
Du broliai legenda:
            Du broliai Minamoto no Yorimitsu (Minamoto no Raikō) ir Minamoto no Yorinobu. Abu priklausė Fujiwara klanui (prie visterijos kalno, paveiksliuke). Ir yra garsūs Japonijos samurajai, kurie gyveno Heian periodu. Kodėl tai pasakoju? Na, broliai yra sbarbūs mangoje ir visoje istorijoje, apie tai nepasakosiu daug. Esmė, kad Raikō yra minimas legendose, poezijoje, vaizduojamas paveiksluose (vienas jų prie Motinos vorės aprašymo – „Tsuchigumo no Sōshi Emaki“). Ir tai svarbu, nes Raikō nugalėjo Shuten-dōji, kuris yra Japonijos demonų/ trolių lyderis. Rementis Ōeyama Ekotoba, Shuten-dōji tampa savimi, kai miega. Tuo metu jis yra 15,25 metrų ūgio, turi raudoną kūną ir penkias raguotas galvas su 15 akių. Viena koja juoda, o kita balta, o rankos – geltona ir mėlyna. Raikō davė demonui sakės ir leido užmigti ir tada su savo vyrais nukirto jam galvas, taip nužudydami demoną/trolį. Raikō yra dažnai minimas kaip demonų, monstrų, trolių žudikas ir vienas pirmųjų samurajų. Minamoto no Yorinobu irgi buvo samurajus, bet legendų apie jį nėra, jis siekė aukšto rango ir pripažinimo politinėje sferoje.

Tai tarsi du broliai, vienas naudoja Saulės kvėpavimą, o kitas Mėnulio. Žinoma, Koyoharu Gotōge interpretavo istoriją pagal save, bet inspiracijos sėmėsi iš šių samurajų, kurie istorijoje minimi kaip pirmieji.

Mano asmeninė nuomonė:
Man labai patiko manga, dar labiau patiko anime ir labai patiko, Utagawa Kuniyoshi priešino elementai, kovų metu. Po anime sėdau prie mangos. Šiek tiek buvo sudėtinga įsijausti į ją, nes trūko tų animes piešimo sprendimų, kurių nėra mangoje. Bet persilaužimas įvyko greitai ir mangą perskaičiau per nepilną savaitę iki 180 skyriaus. (Man labiau patinka pirma perskaityti mangą, o tik tada anime žiūrėti).
Aš likau nesupratusi kodėl anime sulaukia tiek neapykantos, nes piešimas gražus, istorija aiški ir siužetas plėtojamas tolygiai, personažų charakteriai auga su kiekviena serija. Tikrai yra 2019 metų anime, kur tiesiog liūdna žiūrėti, nes nei siužetas nei piešimas nėra toks geras. Pažiūrėjus anime pradėjau galvoti kaip viena draugė sakė, – „žmonės nemėgsta Kimetsu no Yaiba, nes tai populiarus dalykas“.
Rekomenduoju pažiūrėti šitą anime, nėra ji pati, pati geriausia (kūrėjai to ir nesiekė), bet tikrai gera, tiek istorija tiek piešimu.

Trumpi klausimai – atsakymai.

Tangjiro kardas tapo raudonas kai gavo naują? – Ne, priežastis ta pati.

Koks amžius/metai Demons Slayer siužete? – Taisho periodas, 1912-1926m.

Ar labai stiprus yra Muzan? – taip, labai, juk jo lašas kraujo suteikia daug galių paprastiems demonams.

Kimetsu no yaiba reiškia? – demonus žudantys ašmenys.

Ar Nezuko atvirto žmogumi? – Kol kas nėra žinoma (manga šiuo metu kai rašau turi 185 skyrius)

Kodėl Nezuko burnoje yra bambukas? – Kad neįkastų žmogui, ar netyčia nepatektų žmogaus kraujo.

Ar Nezuko nereikia maisto ir vandens? – ne, ji atgauna jėgas miegodama.

Kodėl Kagaya Ubuyashiki vadovauja Demonų žudikų korpusui? – taip ir yra silpnas, negali kovoti. Jo šeima yra prakeikta, nes Muzan yra kilęs iš Ubuyashiki giminės. Jis rūpinasi visais kovotojais, net pačiais silpniausiais, taip užsitarnaudamas pagarbą ir nuolankumą. Dažnu atveju Ubuyashiki šeima padėjo kovotojams, prieš jiems tampant kovotojais.

Ar demonai gali naudotis kvėpavimo stiliais? – taip, gali.

Nuo ko priklauso demono stiprumas? – nuo suvalgytų žmonių skaičiaus ir fizinės būklės prieš pavirstant demonu.

Kokios yra kardų spalvos? – įvairios. Tanjiro – juodas. Zenitsu – geltonas, Inosuke – šaltai pilkas, Giyu – mėlynas, Shinobu – levandos violetinė, Kyojuro – raudonas, Gyomei – pilkas, Sanemi – žalias, Kanao – šviesiai pilkas, Mitsuri – rožinis, Obanai – violetinis, Muichiro – baltas, Tengen Uzui – juodas, o ašmenys chaki.

Kodėl kardų gamintojai yra su kaukėm? – kad niekas nežinotų kaip jie atrodo ir negalėtų jų nužudyti.

 

Geekų Rojus – Comic Con Baltics 2019 įspūdžiai.

Sveiki!

Savaitgalį Vilniaus Litexpo parodų rūmuose dvi dienas vyko tikrų tikriausia geekų šventė – Comic Con Baltics 2019. Ten apsilankėme ir mes, todėl pasidalinsime įspūdžiais iš konferencijos, kurie, tiesą pasakius, itin teigiami.

Pradėsiu nuo to, jog man asmeniškai tai buvo antra Comic Con konferencija, todėl jau turiu su kuo palyginti. Kiek pamenu pernykštį savo apsilankymą, atėjau prie įėjimo apie 12h dienos, ramiai parodžiau bilietą, gavau apyrankę ir neskubėdamas nukeliavau į pastato vidų. Šiemet panašiu laiku laukė štai toks vaizdas:

Iš tikrųjų, dėl to buvau maloniai nustebintas, nes pernai susidarė įspūdis, jog konferencija nėra itin populiari, todėl ir šiemet nesitikėjau nieko ypatingo. Spoiler alert – klydau. Pasigirsiu, kad ši eilė laukė su vienos dienos bilietais, tačiau Comic Con organizatoriai animesub.lt nariams parūpino dviejų dienų bilietus, todėl įeiti galėjome pro atskirus vartelius, prie kurių laukianti eilė buvo kelis kartus trumpesnė.

Vos įėjus į teritoriją pasitinka lenktyninių dronų zvimbimas, Bumblebee, bei mecha gorillos (tikriausiai :D) statulos, “gyvas/negyvas” walking death stendas ir gausybė geekų. Pirma mintis – šiemet kieme daugiau įdomybių, nei pernai mačiau per visą Comic Con.

Taigi, po daugybės bandymų, kadrų, keiksmų ir aiškinimų, kad mano rankos auga iš užpakalio, pagaliau pavyko padaryt kelias “bus gerai” lygio draugės nuotraukas, ir galėjom judėt į vidų. Dar prie įėjimo į patalpas pastebėjau, kad šį kart labai daug persirengėlių, žmonės tikrai stipriai pasiruošę, kur be pasisuksi, visur perukai, makiažai ir kita atributika. Labai smagu, kad žmonės ateina ne tik pažiūrėti į kitus, bet ir patys nepatingi tapti renginio dalimi.

Viduje tiesiog tiršta. Susiradom mūsų komandos narį PcmKomanda ir, pastebėję, kad žaidimų erdvėje sausakimša, visi kartu tiesiu taikymu patraukėm į stendų ir parodų salę. O čia tikrai buvo į ką pažiūrėti. Kiekvieno stendo ir statulos nefotografavau ir neapžiūrinėjau įdėmiai, bet veiklos tikrai buvo. Vos įėjus po dešine buvo prekystalis ant kurio parašyta, jog be suaugusiųjų priežiūros nieko liesti negalima. Jau ruošiausi eiti šalin, bet staiga prisiminiau, kad man 30, taigi nusprendžiau apčiupinėti ten buvusius peilius ir kardus. Pasidarė aišku, kodėl liesti negalima – viskas išgaląsta taip, jog turbūt ir popierių pjaustyti būtų galima. 😀

Čia pat buvo ir žvaigždžių stendai. Badas Bandis (David Faustino) kiek senstelėjęs, bet vis dar primena nesėkmingai merginos ieškantį vyruką. Į tėvą Elą kažkaip užaugęs panašus netapo. O Bjaurusis Trevoras (Steven Ogg) su barzda labiau priminė gerą dėdulę, ar Kalėdų senelį, bet tik ne bjaurybę iš Walking dead. Bet pažiūrėti buvo įdomu. Deja, mažai laiko skyriau klausymui apie ką jie kalba, buvo svarbiausia tiesiog pamatyti gyvai. Pataupiau 15 eurų ir nusprendžiau nufotografuot juos vogčiomis. Nežinau kam, internete gi pilna jų nuotraukų. 😀 Bet oh well, įrodymas, kad mačiau iš arti.

Veiklos čia buvo į valias tiek mažiems tiek dideliems. Kartais džiaugiausi, kad esu suaugęs dėdė ir galiu atimt žaislus iš vaikų. Bet to nedariau. Beveik.
Vyresni žaidė stalo žaidimus, kurių buvo nu tiesiog labai daug. Mažesni dėliojo lego kaladėles. Gan ilgai buvau užstrigęs prie stalo, ant kurio buvo sukrauti įvairiausių anime posteriai. Ieškojau savo verčiamų anime herojų. Kainos, sakyčiau, tikrai nemažos. Vienas posteris – 5eur. Dar už akių užkliuvo steampunk akinukai, kurių kaina buvo 10 eurų. Grįžęs aliexpress nusipirkau už du. 😀

Tačiau visos pramogos buvo nemokamos. Ir jos buvo tikrai įdomios. Virtualūs akiniai, 3d skenavimas/spausdinimas, fotografavimasis prie žalios sienelės, pinball aparatai, namų kino teatras, burbulų (kamuoliukų) vonia, statulos ir t.t. Visko neišbandėme, nes prie kiekvieno stendo eilėje laukdavo ne vienas smalsuolis, bet bendrai paėmus eilės nebuvo tokios, kad nebūtų įmanoma išlaukti.  Labiausiai užkabino žaidimas dviems, kur reikėjo mėtyti kamuoliuką į sienelėje matomus paveikslėlius. Kaip man sekėsi galit pamatyt žemiau esančiame video (aš tas kur ne mergina)…

[fvplayer id=” 1″]

KAI LAIMĖJAU, pajudėjom į žaidimų ir pramogų erdvę. Čia kažko daug turbūt nepapasakosiu, tiesiog daug kompiuterių, daug žmonių ir daug žaidimų. Kažkada, po GameOn konferencijos mačiau atsiliepimų, jog mažamečiams oficialiuose renginiuose neturėtų būt leidžiama žaisti PEGI18 žaidimų. Todėl atkreipiau dėmesį į tai, kad suaugusiems buvo paruošta atskira erdvė antrame aukšte, kur buvo “rimtesnių žaidimų”. Ten pat buvo kažkoks tamsus kambariukas su walking dead tematika, užsukome ten antrą dieną, bet buvo nemaža eilė, todėl nusprendė, kad tiek to. Galbūt kas nors komentaruose papasakos, kas ten viduje gero.

17:00 prasidėjo cosplay pasirodymai. Todėl nuskubėjome į pagrindinę salę. Vietų atsisėsti,aišku, nebebuvo, todėl sugriuvome ant žemės ir mėgavomės renginiu. Tai tiek tų įspūdžių. Labai džiaugiuosi, kad pavyko susitikti visus renginyje buvusius animesub komandos narius, tai PcmKomanda, Juli-chan, mantak bei Hutai. Gaila, kad ne visiems pavyko sudalyvauti. Galbūt kitais metais mūsų ten bus dar daugiau. 🙂

Apibendrinant, šių metų renginy buvo tikrai stipri ir įdomi konferencija. Daug žmonių, daug šypsenų, daug veiklos, yra ką veikti abi dienas. Pernai man užteko vos keletos valandų viskam apžiūrėti, buvau net kiek nusivylęs, o šiemet taip patiko, kad nuvažiavau ten pasivaikščioti ir antrą dieną. Jeigu taip ir toliau, kitais metais renginys bus dar geresnis, ir mes ten būtinai dalyvausime. Tikiuosi, dalyvausit ir jūs. 🙂

Daugiau nuotraukų iš renginio rasite čia.

Gimtadienio kaltininkas: Mantak

Sveiki visi! Šiek tiek apleidome reikalą su gimtadieniais, tačiau niekada nevėlu sugrįžti į doros kelią. 😀 Taigi, šiandien ypatinga diena, nes gimtadienį švenčia mūsų vienintelis komandos įgarsintojas – mantak. Visi baltu pavydu pavydime tavo sodraus balso, esame itin dėkingi už tavo indėlį į projekto veiklą, ir linkime visokeriopos sėkmės gyvenime, kuris dar tik prasideda. 🙂

Avataras. Paskutinis oro valdytojas

Bendrai apie kūrybinę grupę:

Avataras: Paskutinis oro valdytojas yra amerikiečių animacinis serialas, sukurtas Nickelodeon kompanijos. Filmukas pradėtas kurti 2005 užbaigtas 2008 liepą.

Michael Dante DiMartino ir Bryan Konietzko yra šio filmuko kūrėjai. Jie buvo įkvėpti tokių filmų kaip „Žiedų valdovas“,„Haris Poteris“,senų kinietiškų filmų apie kovos menus. Tai pat juos įkvėpė anime kaip „Fooly Cooly“,„Cowboy bebop“ ir pan.
Beveik visa multiplikacija  buvo atlikta Pietų Korėjoje tokių studijų kaip „JM Animation”, „DR Movie” ir  „MOI Animation”.

Dauguma žmonių, kurie nesidomi kūrybinėmis studijomis ir pan., galvoja, kad šis filmukas sukurtas Japonijoje, ar bent kažkur Azijoje.  Kadangi vardai, simboliai ir mitologija yra rytų Azijos motyvais.  Iš tiesų iš šio filmuko galima labai daug sužinoti apie tradicinius kiniškus kovos menus, architektūrą ar kai kuriuos papročius ir pan.

Trumpa įžvalga

Avataras: Paskutinis oro valdytojas, trijų dalių animacinis serialas, kurį sudaro trys knygos:

Po pirmo sezono, arba kitaip – knygos populiarumo, buvo užsakyta ir sukurta kitos dvi dalys.  Animacinis filmukas sulaukė tiek žiūrovų, tiek kritikų pripažinimo. Buvo sukurti komiksai, kompiuteriniai žaidimai ir garsusis visų laikų filmas,  tokiu pat pavadinimu (jei nesi matęs, patariu ir nežiūrėti, nes atžiūrėti nebeįmanoma).  Avataro filmukai buvo nominuoti tokiuose apdovanojimuose kaip: „Annie“,„Emmy”, iš kurių laimėjo:

 

Tautos (trumpai):

 

 

Tikriausiai nėra nei vieno, kuris nežinotų istorijos, kad viskas prasidėjo, kai ugnies tauta sukilo.  Avataras pradingo, Oro valdytojai  žuvo ir Avataras atsirado tik po 100 metų. Ir viskas atrodo taip mums pažįstama, bet… Bet jei istorija aprašytumėm truputį kitaip. Ugnies tauta industrializacijos laikotarpiu sugalvojo užkariauti pasaulį, norėdama sukurti vienos tobulos tautos pasaulį.  Įvykdė genocidą prieš Oro klajoklius ir viskas atrodo pažįstama, tik viskas nutiko realiam pasaulyje 1939 rugsėjo 1d. – 1945 rugsėjo 2d. ir tai buvo Vokietija ir Antrasis pasaulinis karas. Bet tai yra mano hipotezė ir aš taip matau filmuką. Nors Ugnies tauta tikrai buvo įkvėpta Japonijos imperijos, Antro pasaulinio karo metu, kaip komunistinės Kinijos ir Šiaurės Korėjos. Tai labai matosi kai Angas yra mokykloje Ugnies tautoje.  Lygiai kaip Žemės karalystė buvo įkvėpta Kinijos. Laogai ežeras Ba Sing Sei mieste buvo tarsi būstinė, kurioje buvo plaunamos smegenys, skatinama propaganda, bet retas žino, kad Laogai iš tiesų yra realūs kalėjimai Kinijoje (panašūs į gulagus kur dirbi ir gyveni), jie buvo pradėti statyti Mao Dzedongas  vadovavimo laikotarpiu, po Kinijos revoliucijos. Dai Li slaptosios elitinės pajėgos Ba Sing Sei mieste, kuri buvo atsakinga už tvarką iš tiesų yra įkvėpta slaptos nacionalinės policijos Kinijoje, jos vadovas buvo  – Dai Li. Vandens tauta įkvėpta Jupikų ir Inuitų tautų grupių. Šios grupės gyvena Arkties regionuose. Šiaurinė tauta labai stipriai įkvėpta Actekų kultūros, tai matoma ir architektūroje, kuri labai stipriai sumaišyta su Azijos. Oro klajokliai labai stipriai įkvėpti Šri Lankos budizmo, Tibeto vienuolių ir Šaolino vienuolių. Budizmas ir Hinduizmas skatina vegetariškumą, pagarbą kiekvienai gyvai būtybei.  Tibeto vienuoliai turi paprotį renkant Dalai Lamą, kurį naudoja Avataro pasaulis renkant naująjį Avatarą, naudojant žaislus. Ango dvasinis vadovas buvo vienuolis Gyatso, kuris turėjo sūnų Tenzin, Gyatso Tenzin – yra XIV Dalai Lama (mums tiesiog žinomas kaip Dalai Lama).

 

Pagrindiniai veikėjai:

Angas (Aang) – Oro valdytojas, kuris per anksti sužinojo, kad yra Avataras. Pabėgęs iš Pietinės oro šventyklos per audrą įstrigo ledyne. Po 100 metų, nuo to laiko jį su rado du vandens tautos žmonės. Angas geraširdis vaikas, kuris nepriima fakto, kad yra Avataras ir kad oro valdytojų daugiau nebėra.

Katara – Vienintelė vandens valdytoja Pietinėje vandens gentyje. Yra neprarastai gabi valdant vandenį ir labai rūpestinga.  Netekusi mamos Katara pradėjo rūpintis savo vyresniuoju broliu ir savarankiškai mokytis valdyti vandenį.

Sokas (Sokko) – Pietinės vandens genties karys, vyriausias iš vaikinų esančių kaime. Jaučia atsakomybę apsaugoti visus kaimo gyventojus nuo Ugnies tautos, nes jo tėvas yra didis karys. Jo humoro jausmas ir kūrybiškumas lenkia visus Avataro pasaulyje.

Zukas (Zukko) – Ištremtas Ugnies tautos princas, kuris pralaimėjo Agni Kai kovą prieš savo tėvą, kuris vėliau jį ištrėmė.  Tris metus nuo to laiko kai sužinojo, kad Avataras gyvas, bandė susigrąžinti savo garbę, pagaudamas Avatarą.

Airas(Iroh) – Vyriausiasis Azulono sūnus, Zuko dėdė, kuris turėjo tapti ugnies valdovu. Airas yra geraširdis, arbatos mylėtojas, kuris neteko savo sūnaus karo metu. Jis labai artimas Zukui ir jį augina ir moko kaip savo sūnų.  (Mylimiausias mano personažas)

Toph –  Žemės valdytoja, kuri yra akla. Ji  vunderkindas  žemės valdyme, niekas neturi tokių sugebėjimų kaip ji. Toph – kieto ir sunkaus charakterio, bet tai tik savisaugos priemonė. Pasižymi puikiu humoro jausmu.

Azula – Ugnies tautos princesė, pasižymi griežtumu ir savanaudiškumu.  Yra jaunesnė nei Zukas, bet visada buvo gabesnė ir protingesnė, visada svajojo būti Ugnies tautos valdove.

 

Kovos menai (trumpai):

Vandens valdymas  būtų – Tai Chi.

Žemės valdymas – Kung Fu, Hung Gar, Thof naudoja maldininko formą.

Ugnies valdymas – Shaolin Kung Fu,

Oro valdymas – Ba Gua Zhang.

Architektūra
Be kovos menų rytams būdinga išskirtinė architektūra. Skrajojantys stogai, fasadų spalvos ir interjerų paprastumas. Kiekviena tauta Avataro pasaulyje naudoja skirtingas medžiagas ir  šiek tiek skirtingą stilistiką.
Medžiagos naudojamos pagal regionus kuriuose jie yra. Tarkime, žemės karalystė naudoja daug uolienų kaip Omashu miestas, kuris visas atrodo pastatytas iš vientiso uolos luito.  Priešingai yra vandens tautose, kur nėra nei žemės valdytojų, nei pačios žemės. Miestai stovi ašigaliuose, pastatyti iš ledo ir sniego. Tik kadangi pietinėje gentyje nebuvo daug vandens valdytojų ir dėl dažnų ugnies tautos atakų, ledo pastatai buvo pakeisti medžiaginėmis palapinėmis. O šiaurinė tauta yra stipriai sumaišyta su Actekų architektūrą ir Venecijos kanalais, bet išlaikant Rytų Azijos estetiką.
Didesnis skirtumas tarp tautų matomas Oro šventyklose, kurios labiau buvo įkvėptos Disneyland ir romantinės architektūros (XIXa.)  nei rytų kultūros.  Vienintelis mano akimis keistas dalykas yra Vakarinė oro šventykla, kuri labai skiriasi nuo likusių. Vakarinė oro šventykla ne tik pastatyta  „žemyn galva“, bet ir visiškai kitu architektūriniu stiliumi, nei likusios.  Ugnies tautos architektūra yra labiau tradicinė kiniška, nepastebėjau kažko daugiau.

Avataro pasaulyje galima pamatyti Misisipės deltos pelkynus, jie vadinami Ūkanotąja pelke, deja vandens genties gyvenančios ten pastatų nematom. Tai pat galima išvysti Sacharos dykumą ir smėlio klajoklius deja jų kaimų nežinom. Bet žinom apie biblioteką, kurios architektūra įkvėpta Taj Mahalo, kuris yra Agra mieste Indijoje.

Dvasių pasaulis
Deja „Avataras. Paskutinis oro valdytojas”, mus tik labai trumpai supažindina su dvasių pasauliu. Per tris sezonus susipažįstam tik su keliomis dvasiomis ir tik pora kartų patenkam į Dvasių pasaulį. Bet žinome, kad dvasios gali būti ir geros, ir blogo. Jos dažnai susijusios su kažkokia konkrečia vieta ar yra atsakingos už kažką. Tarkim Tui ir La dvasios, kurios gyvena žmonių pasaulyje, sukasi harmonijoje ir yra vandenyno ir mėnulio dvasios. Bent vienos iš šių dvasių pasaulio harmonija sutriktų ir kokios pasekmės būtų žmonėms, nėra aiškios. Apie Dvasių pasaulį ir kaip atsirado Avataras sužinosime tik „Legendoje apie Korą”.

 

Trumpa pagrindinė istorija
Avataras  palaikė pusiausvyrą tarp Vandens genties, Žemės karalystės, Ugnies tautos ir Oro klajoklių. Bet viskas pasikeitė kai sukilo Ugnies tauta. Pasinaudodami Sozino kometos pasirodymu, kada ugnies valdytojai įgauna neregėtą galią. Ir kada labiausiai reikėjo Avataro, kuris gali valdyti visus keturis elementus – jis pradingo. Ugnies tauta priartėjo prie pergalės, tik keli miestai sugebėjo išlikti nepaliesti Ugnies tautos. Prabėgo šimtas metų nuo tos dienos, kai Avataras pradingo  ir atsitiktinai du Šiaurinės vandens genties vaikai atrado Avatarą, paskutinį oro valdytoją – Angą.  Angas privalo išgelbėti pasaulį ir sustabdyti Ugnies tautą iki naujos katastrofos.

 

Trumpai apie išskirtinius epizodus
Kiekvienas personažas Avataro pasaulyje svarbus, kai kurie personažai yra tik užpildantys, bet ir jie turi savo prasmę, detalės tai pat. Nei viena serija nėra be tikslo ir be savo veiksmo ir kulminacijos. Kiekviena serija yra kitos serijos tęsinys, nėra užpildančių epizodų, kurie tik ištęsia esminę istoriją. Per 61 epizodą mes puikiai susipažįstam su veikėjais, matome kaip jie auga ir tobulėja. Yra epizodų, kurie tiesiog kalba apie santykius, personažų charakterius ir kodėl jie yra tokie, kokie yra. Geras pvz., Pelenų salos istorijos  epizodas vadinasi Paplūdimys, kada susipažįstam su Zuko ir Azulos personažais kiek giliau. Epizodas leidžia užjausti net ir blogiausius personažus, papasakoja jų istoriją dėl ko jie tapo tokiais, kokie jie yra visos istorijos metu. Šį epizodą būtų galima vadinti užpildančiu, nes jis toli nuo esminės istorijos, bet vis tiek mums puikiai pasakoja trumpą personažų istoriją ir siejasi su esmine istorija.  Kiek kitokia serija buvo Ba Sing Sei istorijos, tai trumpos dienos istorijos, kada vėl galime labiau įsijausti į personažus, matyti kaip jie užaugo ir kaip jie jaučiasi iš tiesų. Tai yra užpildantis epizodas, bet jis taip puikiai įsilieja į esminę Appo dingimo istoriją, kad nedrįstu jo taip vadinti. Tai tikriausiai yra vienas jautriausių epizodų per visas 61seriją (nemeluosiu susigraudinau dėl Airo(Iroh) istorijos ir ilgai verkiau). Tai serija, kuri buvo skirta pagerbti balso aktorių  Mako Iwamatsu, kuris įgarsino Airą(Iroh). Jis mirė po ilgos kovos su stemplės vėžiu.  Nors ta trumpa istorija kalbėjo apie Airo(iroh) žuvusį sūnų – Lu Ten, bet viskas buvo taip paprasta ir jautru.

 

 Kitas užpildantis epizodas (vėl negaliu jo taip vadinti) tai visa serija skirta Appui, jo pagrobimui, pabėgimui ir t.t. „Dingusios Appa dienos“, tai labai gražus epizodas, kuris parodo, kad žmonės būna geri ir blogi, jautrūs ir užjaučiantys. Šis epizodas mums parodo, kaip Appas tapo Ango skraidančiu bizonu, kaip jis neprarado vilties vėl būti kartu. Epizodo metu susipažįstame su Guru Patiku. Ne veltui šis epizodas buvo nominuotas keliuose konkursuose ir laimėjo „Genesis“ apdovanojimą už išskirtinę produkciją vaikams. Labai šilta, jautri istorija (nemeluosiu, verkiau kaip vaikas per šitą epizodą, nes man visada gaila gyvūnų).

Piešimas:

Labai paprastas piešimas įkvėptas tokių filmukų kaip „Cowboy Bebop” (1998m.), „Fooly Cooly” (2000m.)., „Bleach” (2004) ir žinoma Hayao Miyazaki filmų (kuris vėliau bus įamžintas „Legendoje apie Korą”).  Naudojamas vieno šešėlio efektas nėra „money shot”. Tekstūra ir faktūra paprasta be 3d elementų, tai visiškai būdinga to meto animaciniams filmukams. Mano akimis veiksmo scenos nupieštos puikiai, nepagailėta detalių ir tikrai bandyta parodyti kovą iš kelių rakursų.

 

 

Mano asmeninė nuomonė:  Būtina pažiūrėti be jokių atsikalbinėjimų!

 

Trumpi klausimai – atsakymai:

Avataras yra anime? – ir taip ir ne. Žiūrint iš „vakarų” pusės ne, nes kurtas JAV studijos, nors didysis darbas atliktas Pietų Korėjoj, tokių studijų kaip „JM Animation”, „DR Movie” ir  „MOI Animation”. Žiūrint iš „rytų” pusės – taip. Anime, tiek Japonijoje, Kinijoje ir Pietų Korėjoje reiškia, bet kokią animaciją nesvarbu, kurioje valstybėje ji kurta ir koks jos piešimo stilius.

Kodėl Azulos ugnis yra mėlyna? – nes ji yra viena stipriausių ugnies valdytojų. Ji naudoja tikrą galią, kurią turi Ozai, Azulonnas ir perduodama iš kartos į kartą. Tai pat filmuko metu sužinom, kad ugnis turi labai daug spalvų, vadinasi turi labai daug “lygių”.

Kaip Ty Lee užblokuoja chi? – ji naudoja Dim Mak techniką.

Zuko mama gyva? – taip. Komiksuose jie susitinka, ji ištekėjusi ir turi vaiką.

Angas turi tėvus? – tiek komiksuose, tiek animacijoje nėra nei karto paminėti Ango tėvai.

Soko mergina? – Pirmoji jo mergina buvo Sukki, kuri yra Kioshi kovotoja, jos vardas reiškia mėnulis arba meilė, priklauso nuo tarimo. Yue iš kiniečių kalbos išvertus – mėnulis, ji tampa panaši į Chang’e kinų legendą apie mėnulio dvasią buvo antroji jo mergina. Vėliau vėl mergina tampa Sukki, bet nėra žinoma, ar jie sukūrė šeimą.

Kas nutinka Azulai po paskutinių epizodų? – Ji uždaroma į psichiatrijos ligoninę, vėliau su Zuku ir Avataro komanda iškeliauja ieškoti motinos. (Viskas yra komiksuose)

Zukas negali valdyti žaibo? – ne, jis išmoksta nukreipti žaibą, bet ne valdyti jį. Ugnies valdymas reikalauja emocinio ir psichinio stabilumo. Jis nesusitaikė dėl mamos netekties ir pan., todėl negali jo valdyti.

Tobulos meme(man):

Pasidalink ir tu savo atradimais.

 

Už ši nuostabų ir be galo išsamų straipsnį dėkojame Just deep. Viliamės ir ateityje sulaukti tokių nuostabių darbų. Ačiū už kantrybę ir didžiulį nuveiktą darbą.

 

Ieškai ką pažiūrėti? Spausk čia!

https://www.pngfind.com/pngs/m/181-1812889_sticker-by-naticatt-anime-question-face-png-transparent.png

Tai sveikučiai!

Vis užmatau nuolatinius klausimus ir atsakymus su potekste – ką po galais man šiandien pažiūrėti?! Deja, kad ir kaip bebūtų gaila, bet atsakymuose jau senokai įsivyravo rutina ir vos vienetiniais atvejais kažkas kažką naujo atkasa ir pasiūlo. Tad surašysiu dažniausiai pasikartojančias rekomendacijas. 95% tikimybė, kad paklausus ką žiūrėti gausite bent vieną anime rekomendaciją iš šio sąrašo.  Tad patausokime jėgas ir paieškokime kažko geresnio ir nepamirškime pasidalinti su kitais 😉

Shingeki no Kyojin

Shingeki no Kyojin

Erenas trokšta tik vieno – pamatyti platųjį pasaulį. Tačiau ši svajonė nepasiekiama. Žmonijos likučiai gyvena pastatytame “narve”, tokiu būdu izoliuodami save nuo išorėje dominuojančių ir siaubą keliančių Titanų… Lemtingą dieną, kaip iš niekur išdygęs Kolosas pralaužia įtvirtinimus, o užplūdę Titanai sukelia paniką ir baimę žmonių akyse. Tragiški tos dienos įvykiai sukrečia ne tik Ereną. Jaunuolis apimtas įniršio siekia atkeršyti už pralietą kraują. Kova už žmonijos išlikimą tęsiasi…

*Visiems jau iki kaulų smegenų žinomas anime, bet kažkodėl visad atsiranda tų kas sugeba jį pasiūlyti pažiūrėti 😀 Kad daug neieškoti iškart įmetu nuorodas į visus tris sezonus: Shingeki no Kyojin, Shingeki no Kyojin II, Shingeki no Kyojin III 

Sword art online

Sword Art Online

Žaidimų industrijoje įvyko revoliucija kai buvo sukurtas virtualios realybės šalmas. Vienas genijus specialiai jam padarė mmorpg žaidimą “Sword art online”. Pagaliau žaidėjams nebereikės gadinti akių prie monitoriaus, auginti kupras su pelėmis, klaviatūromis ir visokiais game padais. Dabar kiekvienas galės pasijausti tikru žaidimų herojumi. Tiesa, ne visi. Bilietų skaičius į stebuklų pasaulį yra ribotas ir norintys dar prieš pardavimo pradžią išsirikiavo į dideles eiles. Visai kaip mūsų laikais išleidus naują iphone ar ipadą….Kazuto jokiose eilėse stovėti nereikia, nes berniukas buvo vienas iš laimingųjų beta testerių. Pradžia nieko blogo nežadėjo. Kirito (Kazuto personažo vardas) truputi pasivaikščiojo, pamokė viena “nubą” pagrindų ir jau buvo nusiteikęs keliauti kai pamatė, kad meniu nėra išėjimo mygtuko. Žaidimo klaida? Va ir ne. Pasirodęs žaidimo administratorius paaiškino, kad jokios klaidos čia nėra. Išeiti iš žaidimo galima tik perėjus jį iki galo. Jei žaidime mirsi – mirsi iš tikrųjų. Jei kažkas realybėje bandys nuimti ar atjungti šalmą – mirsi. Žmonės sureagavo įvairiai. Vieni žudėsi, kiti bijojo kelti koją net iš pradinio miesto, o likusieji ėmė burtis į grupes ir klanus. Kirito pasirinko vienišiaus (solo) kelią, bet vienas lauke ne karys. Net jei tai yra Kirito.

* Turbūt reta tokių dienų, kad šaukykloje nepamatytum trijų raidžių junginio – SAO… Taaaip tai dar vienas populiarus projektas nukeliantis į virtualų pasaulį. Sword art online, Sword art online II, Sword art online III: Alicization

Code geass

Code Geass

Alternatyvi istorija, 2017-ieji metai pagal Imperatoriškąjį Kalendorių. Pasaulį pasidalinusios trys gigantiškos supervalstybės: Kinų Federacija rytuose, kurią sudaro Kinija, Indija, Indonezijos salos ir visos aplinkinės valstybės, Europos Sąjunga, valdanti Europos žemyną, Rusiją ir Afriką, bei vakaruose plytinti Šventoji Britanijos Imperija, trokštanti pasaulinio viešpatavimo, vieną po kitos užkariaujanti didiesiems blokams nepriklausančias šalis ir besiruošianti karui su dviem likusiom milžinėm. Britanija galinga ir negailestinga, prieš jos bekraštes mechų, vadinamų Knightmare Frames, armijas neatsilaiko niekas, o nukariautų tautų gyventojai paverčiami vergais, neturinčiais net vardo – Numeriais. Tačiau visa ši galybė nė nenumano, jog jai gresia kaip niekad didelis pavojus – prieš 7-erius metus ištremtas ir karo verpete tuometinėje Japonijoje (dabar vadinamoje 11-oje Zonoje, vienoje iš daugybės Britanijos kolonijų) paliktas mirti buvęs britų princas Lelušas iš paslaptingos moters, vardu C.C. įgauna ginklą, galią, vadinamą Geass’u – hipnotinį sugebėjimą, leidžiantį įsakinėti bet kam ir prievarta palenktį žmonių valią. Prisidengęs juodu apsiaustu, kauke ir simboliniu Zero slapyvardžiu, jis po truputį ima vienyti japonų teroristus, paskutinį 11-osios Zonos pasipriešinimo judėjimą, tuo pačiu stengdamasis neišduoti savo tikrosios tapatybės, garantuojančios jam mirtį tiek nuo britų, tiek nuo japonų rankų. Trokšdamas keršto ir geresnio pasaulio, pasikliaudamas Geass’u ir savo strateginiais gabumais, Lelušas pradeda karą prieš Britanijos Imperiją. Niekas dar nežino, kad šis pradėjęs riedėti akmenėlis sukels griūtį, pakeisiančią ne tik Imperijos, bet ir visos žmonijos istoriją…

* Jup šito irgi nieku gyvu negalime praleisti. Į mane trenktų žaibas jei šito nepaminėčiau, o man gyvybė dar brangi. Code geass, Code geass R2

Death note

Death Note

Ką darytum, jei galėtum spręsti, kam lemta gyventi, o kam – mirti? Ką darytum, jei turėtum Dievo galią? Toks klausimas iškyla talentingam japonų studentui Jagamiui Laitui, kai jis vieną dieną randa „Mirties Užrašus“, nuobodžiaujančiam Mirties Dievui Ryukui priklausantį sąsiuvinį, į kurį įrašius bet kokio žmogaus vardą tas žmogus miršta. Daugeliui toks antgamtinis mirtį sėjantis įnagis keltų vien baimę, bet tik ne Laitui – šis jame mato galimybę. Galimybę išpildyti savo utopinę svajonę – sukurti pasaulį be visų, jo nuomone, nenusipelniusių gyventi individų (nusikaltėlių) ir tapti jo Dievu. Neilgai trukus Laitas pradeda savo kruvinajį žygį žudydamas visų pasaulio šalių niekšus. Tarptautinė Interpolo organizacija beveik iš karto pastebi, jog nusikaltėliai pradeda masiškai mirti paslaptingomis mirtimis, ir nežinomo žudiko pėdomis pasiunčia savo geriausią agentą, žinomą vien inicialu L – protingiausią pasaulio detektyvą. Mirtinas lošimas tarp Laito ir L prasideda, lošimas, kuriame statoma viso pasaulio ateitis…

* Vienas iš senesnių, bet tikrai būtinų peržiūrėti anime projektų. Tarp kitko, kad ir kiek kas klaustų, tai yra tik vienas sezonas, pratęsimo nėra ir nebus 😉 Death note

High school DxD

High School DxD

Matyt Japonijoj mergaitiškos mokyklos masiškai keičiamos į mišrias. Šį kartą laimę bando Issei. Svajonės buvo paprastos – mokykla buvo mergaitiška tai čia turi būti pilna gražuolių, o konkurentų nedaug. Sukurti haremą bus taip pat lengva kaip du pirštus apmyš… Deja, realybė buvo ne tokia graži. Norint turėti pasisekimą tarp silpnosios lyties reikia būti bent truputi patraukliam išvaizda ar charakteriu. Net jei sąntykis tarp lyčių yra labai daug žadantis. Issei yra toli gražu ne toks. Jis per daug lengvabūdiškas bei ištvirkęs ir greitai tampa mergaičių priešu. Tokia reputaciją net krauju sunku nusiplauti. Apie haremą tenka pamiršti, bet reikalai netikėtai pajuda iš mirties taško kai viena simpatiška mergaitė pasisiūlo draugauti. Viskas atrodė kaip ir gerai, bet pirmas pasimatymas baigėsi visiška katastrofa – Issei buvo nužudytas ir žudikas buvo ne koks nors banditas, o naujoji draugė. Ji dar buvo nelabai žmogus – puolęs angelas. O gal tai buvo tiesiog sapnas? Ryte pabudęs berniukas jautėsi visai normaliai, o draugės niekas neatsiminė. Telefono numeris irgi dingo. Deja, atsirado problemų. (AZ)

* Na ir kaipgi be šių amžiais pusnuogių panų? 😀 High school DxD, High school DxD II: New

 

Taigi šiuo smagiu penketuku ir užbaigsiu. Nepamirškite komentuoti ir paminėti savo Top 5 ir galbūt jūsų paminėtieji anime atsiras sekančiame mano straipsnyje 😉

Komentarai